Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22017
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKyrylenko Y.S.-
dc.date.accessioned2013-06-28T12:27:57Z-
dc.date.available2013-06-28T12:27:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів «Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики». – В 2-х томах. – Т.1: Менеджмент. – Донецьк: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2013. – 334 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22017-
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectмаркетинговая стратегияen_US
dc.subjectbasic componentsen_US
dc.subjectосновные компонентыen_US
dc.subjectOutdoor advertisingen_US
dc.subjectНаружная рекламаen_US
dc.titleKEY POINTS OF MARKETING STRATEGY FOR REAL ESTATE ORGANIZATIONSen_US
Розташовується у зібраннях:МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kyrylenko.pdf267,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.