Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22008
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравець А.А-
dc.contributor.authorЛизунова О.М-
dc.date.accessioned2013-06-28T12:02:28Z-
dc.date.available2013-06-28T12:02:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів «Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики». – В 2-х томах. – Т.1: Менеджмент. – Донецьк: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2013. – 334 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22008-
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectСоціальна політикаen_US
dc.subjectSocial policyen_US
dc.subjectПринципи соціального управлінняen_US
dc.subjectPrinciples of Social Managementen_US
dc.subjectСоціальний менеджментen_US
dc.subjectSocial managementen_US
dc.titleСОЦІАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК СУЧАСНИЙ НАПРЯМ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІen_US
Розташовується у зібраннях:МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kravec.pdf420,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.