Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21981
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХалеева К.-
dc.date.accessioned2013-06-28T10:08:36Z-
dc.date.available2013-06-28T10:08:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної науково-теоретичної конференції молодих учених і студентів «Менеджмент та маркетинг: сучасні глобальні виклики». – В 2-х томах. – Т.1: Менеджмент. – Донецьк: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2013. – 334 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21981-
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectсоциально-этические аспекты менеджментаen_US
dc.subjectsocial and ethical aspects of managementen_US
dc.subjectДеловая этикаen_US
dc.subjectbusiness ethicsen_US
dc.subjectкорпоративная культураen_US
dc.subjectcompany cultureen_US
dc.subjectсоциально-этических аспектов бизнесаen_US
dc.subjectsocial and ethical aspects of businessen_US
dc.subjectморально-этические дилеммыen_US
dc.subjectmoral and ethical dilemmasen_US
dc.titleСОЦИАЛЬНО-ЭТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ МЕНЕДЖМЕНТА И БИЗНЕСАen_US
Розташовується у зібраннях:МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ: СУЧАСНІ ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
haleeva.pdf306,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.