Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21898
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербакова, К.О.-
dc.contributor.authorШколяренко, О.О.-
dc.date.accessioned2013-06-27T06:14:35Z-
dc.date.available2013-06-27T06:14:35Z-
dc.date.issued2012-03-29-
dc.identifier.citationДні науки - 2012: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції: В 3т. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2012. - Т. 3. - 198 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21898-
dc.subjectМаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectінформаційна економікаen_US
dc.subjectуправлінські рішенняen_US
dc.subjectякість управлінняen_US
dc.titleРоль маркетингових досліджень у системі прийняття управлінських рішень на підприємствіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol_marketyngovyh_doslidjen_Sherbakova_Shkolyarenko.pdf706,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.