Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21827
Назва: МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
Автори: КОНИК, С.В.
Ключові слова: ЕКОНОМІЧНА КРИЗА
ОПТИМІЗАЦІЯ
ФІНАНСОВА КРИЗА
Дата публікації: кві-2010
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы IV Всеукр. научн. конф. студ., 22 апреля 2010 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.2 — Донецк: СПД Воробьев, 2010. — 222 с.
Короткий огляд (реферат): Выявлены угрозы маркетинговой деятельности предприятий в современных условиях экономического положения. Сделан вывод о логичности сокращения расходов на маркетинговую деятельность. Разработаны рекомендации по управлению маркетингом на предприятии в условиях экономического кризиса.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21827
Розташовується у зібраннях:IV конференция 2010 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konik.pdf345,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.