Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21797
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНЕМИЧЕВА, О.В.-
dc.date.accessioned2013-06-26T15:57:27Z-
dc.date.available2013-06-26T15:57:27Z-
dc.date.issued2010-04-
dc.identifier.citationПроблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы IV Всеукр. научн. конф. студ., 22 апреля 2010 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.2 — Донецк: СПД Воробьев, 2010. — 222 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21797-
dc.description.abstractИзучена и проанализирована специфики маркетинга во внешнеэкономической деятельности предприятия.en_US
dc.subjectМАРКЕТИНГen_US
dc.subjectЗАПРОС ПОТРЕБИТЕЛЯen_US
dc.subjectПРЕДПРИЯТИЕen_US
dc.titleСПЕЦИФИКА МАРКЕТИНГА ВО ВНЕШНЕЭКОНОМИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯen_US
Розташовується у зібраннях:IV конференция 2010 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nemicheva.pdf289,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.