Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостюченко, М.П.-
dc.date.accessioned2013-06-26T12:04:47Z-
dc.date.available2013-06-26T12:04:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗбірка праць V науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 20 лютого 2013 рокуen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21741-
dc.description.abstractРозглянуто методику низхідного дидактичного проектування модульних динамічних структур змісту навчання з охорони праці. Отримання інтегрованого дидактичного модуля в паперовому або в електронному вигляді дозволяє раціонально інтегрувати та структурувати навчальний матеріал, виділяючи інваріантні та варіативні модульні елементи, мобільно поповнювати зміст навчання новою релевантною інформацією, видаляти швидко старіючу фактологічну інформацію. Експериментально підтверджена ефективність трирівневих модульних елементів при навчанні студентів за різними напрямами підготовки, які відповідають соціально-економічним, інформаційно-кібернетичним і суто технічним галузям знань.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectРЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИen_US
dc.subjectПСИХОЛОГІЯ ПРАЦІen_US
dc.subjectМОДЕЛЬ БЕЗПЕКИen_US
dc.titleПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З ОХОРОНИ ПРАЦІ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ДИНАМІЧНИХ ДИДАКТИЧНИХ СТРУКТУРen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали V науково-методичної конференції 2013 р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.