Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21371
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШТИЛЕЦЬ, Т.С.-
dc.contributor.authorРюміна, Є.Л.-
dc.date.accessioned2013-06-16T01:04:46Z-
dc.date.available2013-06-16T01:04:46Z-
dc.date.issued2012-04-
dc.identifier.citationПроблемы управления производственно-экономической деятель-ностью субъектов хозяйствования: сб. науч. работ VI Междунар. научн. конф. молод. уч. и студ., 19 апреля 2012 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т2. — Донецк: ДонНТУ, 2012. — 274 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21371-
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectРЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬen_US
dc.subjectМАРКЕТИНГen_US
dc.subjectмеханизм взаимодействияen_US
dc.titleРЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУen_US
Розташовується у зібраннях:VI конференция 2012 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SHTICEL T.C..pdf277,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.