Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМОІСЕЄВА, А.В.-
dc.contributor.authorБородина, О.О.-
dc.date.accessioned2013-06-15T22:14:14Z-
dc.date.available2013-06-15T22:14:14Z-
dc.date.issued2012-04-
dc.identifier.citationПроблемы управления производственно-экономической деятель-ностью субъектов хозяйствования: сб. науч. работ VI Междунар. научн. конф. молод. уч. и студ., 19 апреля 2012 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т2. — Донецк: ДонНТУ, 2012. — 274 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21326-
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectМЕРЕЖЕВИЙ МАРКЕТИНГen_US
dc.subjectТоварообігen_US
dc.subjectРекламаen_US
dc.titleМЕРЕЖЕВИЙ МАРКЕТИНГ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ «ОРІФЛЕЙМ»en_US
Розташовується у зібраннях:VI конференция 2012 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MOISEEVA A.V..pdf300,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.