Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21202
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, С.М.-
dc.date.accessioned2013-06-12T10:35:23Z-
dc.date.available2013-06-12T10:35:23Z-
dc.date.issued2011-12-16-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21202-
dc.publisherАктуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с.en_US
dc.subjectSWOT-аналізen_US
dc.subjectТериторіальний маркетингen_US
dc.subjectРегіональна економічна політикаen_US
dc.subjectIнноваційний підхідen_US
dc.titleSWOТ-АНАЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЇen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лисенко С.М..pdf371,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.