Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРассадина, Т.О.-
dc.date.accessioned2013-06-10T14:18:35Z-
dc.date.available2013-06-10T14:18:35Z-
dc.date.issued2010-04-22-
dc.identifier.citationПроблемы управления производственно-экономической деятель-ностью субъектов хозяйствования: материалы IV Всеукр. научн. конф. студ., 22 апреля 2010 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1 — Донецк: СПД Воробьев, 2010. — 214 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21104-
dc.description.abstractРассмотрены основные положения и роль экологического маркетинга в концепции устойчивого социально-экономического развития государства, проанализированы преимущества и препятствия к применению инструментов экологического маркетинга на современном предприятии.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectМаркетингen_US
dc.subjectинструментen_US
dc.subjectрольen_US
dc.titleЕКОЛОГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК КОНЦЕПЦІЯ СТАЛОГО СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ДЕРЖАВИen_US
Розташовується у зібраннях:IV конференция 2010 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rassadina.pdf112,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.