Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСЕВТУНОВА, Є.О.-
dc.date.accessioned2013-06-07T12:56:33Z-
dc.date.available2013-06-07T12:56:33Z-
dc.date.issued2012-04-
dc.identifier.citationПроблемы управления производственно-экономической деятель-ностью субъектов хозяйствования: Сб. науч. работ VI Междунар. научн. конф. молод. уч. и студ., 19 апреля 2012 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1. — Донецк: ДонНТУ, 2012. — 274 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20949-
dc.description.abstractПроаналізована вартість розміщення реклами на медіаносях, розроблений медіаплан для компанії «Аеросвіт», сформований рекламний бюджет для впровадження реклами послуг авіакомпанії.en_US
dc.subjectМедіапланen_US
dc.subjectБрендмауериen_US
dc.subjectРекламаen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОГО БЮДЖЕТУ ДЛЯ КОМПАНІЇ «АЕРОСВІТ»en_US
Розташовується у зібраннях:VI конференция 2012 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sevtunova.pdf220,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.