Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20805
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурова, Т.А.-
dc.contributor.authorБурова, О.М.-
dc.date.accessioned2013-06-05T17:48:28Z-
dc.date.available2013-06-05T17:48:28Z-
dc.date.issued2011-12-16-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20805-
dc.publisherАктуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збір- ник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с.en_US
dc.subjectМаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectПотенціал ринкуen_US
dc.subjectОбсяг продажen_US
dc.subjectМаркетинговий потенціалen_US
dc.titleМЕТОДИКА ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бурова Т.А., Бурова О.М..pdf323,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.