Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20759
Назва: ИСПОЛЬЗОВАНИЕ КОНТПРИМЕРОВ И СОФИЗМОВ КАК МЕТОД АКТИВИЗАЦИИ УЧЕБНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СТУДЕНТОВ
Автори: Улитин, Геннадий Михайлович
Гладун, Алексей Владимирович
Ключові слова: учебная деятельность
контпримеры
софизмы
высшая математика
Дата публікації: 4-чер-2013
Короткий огляд (реферат): Розглянуто деякі питання активізації навчального процесу викладання вищої математики в технічному університеті. Звернено увагу викладачів на застосування контрприкладів і софізмів при вивчанні курсу вищої математики. Наведені приклади, які можуть визвати інтерес у студентів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20759
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій і семінарів кафедри "Вища математика" ім.В.В.Пака

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Улитин Гладун.pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.