Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20673
Назва: МОДЕЛЮВАННЯ СЕЗОННИХ КОЛИВАНЬ АСОРТИМЕНТУ МЕРЕЖІ МАГАЗИНІВ З ПРОДАЖУ КВІТІВ
Автори: Новікова, С.Д.
Дата публікації: 19-тра-2013
Видавництво: ДоННТУ
Серія/номер: ;Секция 10
Короткий огляд (реферат): Викладені в систематизованому вигляді методи і моделі формування та прогнозування асортименту, враховуючи сезонні коливання, найчастіше вживані в економічній практиці. Представленаметодика моделювання за допомогою програмного засобу STAT. Проведено формування асортименту продукції мережі квіткових магазинів при використанні метода АВС – аналізу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20673
Розташовується у зібраннях:Конференція ІУС та КМ - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МОДЕЛЮВАННЯ СЕЗОННИХ КОЛИВАНЬ АСОРТИМЕНТУ.pdf148,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.