Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20377
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТелегина А.Ю.-
dc.date.accessioned2013-05-26T18:01:32Z-
dc.date.available2013-05-26T18:01:32Z-
dc.date.issued2009-04-
dc.identifier.citationПроблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы ІІІ Всеукр. научн. конф. студ., 23 апреля 2009 г ., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.2. — Донецк: СПД Воробьев, 2009. —228сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20377-
dc.description.abstractРассмотрены преимущества использования информационных технологий, а именно «Интернет» в маркетинге, а также выявлены недостатки и моральные аспекты при использовании ИТ.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectМаркетологиen_US
dc.subjectРасширение рынкаen_US
dc.titleПРЕИМУЩЕСТВА И НЕДОСТАТКИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ИТ В МАРКЕТИНГОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯen_US
Розташовується у зібраннях:ІІІ конференция 2009 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
telegina.docx22,77 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.