Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20351
Назва: ПОЕТАПНЕ ОСВОЄННЯ ПРЕДМЕТНИХ ДІЙ ПРИ НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ У ВТНЗ
Автори: Євсеєва, О. Г.
Дата публікації: 2011
Серія/номер: УДК;378.14:[51:004]
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано можливості використання теорії поетапного формування розумових дій при навчанні математики у вищій школі. Розглянуто п’ять етапів освоєння математичних предметних дій: водно-мотиваційний етап, етап матеріальної (матеріалізованої) форми, етап голосно мовної форми, етап мовної форми про себе, етап автоматизованої форми дії.
Опис: Збірник науково-методичних робіт. Кафедра вищої математики. - Вип. 2. - Донецьк: ДонНТУ, 2004. – 108-115 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20351
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій і семінарів кафедри "Вища математика" ім.В.В.Пака

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf121,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.