Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20309
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДМИТРУСЬ А.В-
dc.date.accessioned2013-05-26T09:21:34Z-
dc.date.available2013-05-26T09:21:34Z-
dc.date.issued2009-04-
dc.identifier.citationПроблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы ІІІ Всеукр. научн. конф. студ., 23 апреля 2009 г ., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.2. — Донецк: СПД Воробьев, 2009. —228с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20309-
dc.description.abstractРассмотрено и проанализировано формирование системы управления маркетинговой деятельности на ЗАО «Бердянский завод подъемно-транспортного оборудования».en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectПопитen_US
dc.subjectпортфель замовленьen_US
dc.titleРассмотрено и проанализировано формирование системы управления маркетинговой деятельности на ЗАО «Бердянский завод подъемно-транспортного оборудования».en_US
Розташовується у зібраннях:ІІІ конференция 2009 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dmitrus.docx28,58 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.