Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20290
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайбурина М.А.-
dc.date.accessioned2013-05-26T08:56:48Z-
dc.date.available2013-05-26T08:56:48Z-
dc.date.issued2009-04-
dc.identifier.citationПроблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы ІІІ Всеукр. научн. конф. студ., 23 апреля 2009 г ., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.2. — Донецк: СПД Воробьев, 2009. —228с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20290-
dc.description.abstractПоказана суть нового товара, рассмотрены основные этапы стратегии реализации нового товара. Приводится маркетинговая политика цены при реализации нового товара.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectТоварen_US
dc.subjectПредприятияen_US
dc.titleНОВЫЙ ТОВАР КАК ОСНОВА ЭФФЕКТИВНОЙ МАРКЕТИНГОВОЙ ПОЛИТИКИ ПРЕДПРИЯТИЯen_US
Розташовується у зібраннях:ІІІ конференция 2009 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bayburina.docx23,55 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.