Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриходченко, К.І.-
dc.date.accessioned2013-05-13T17:32:48Z-
dc.date.available2013-05-13T17:32:48Z-
dc.date.issued2013-05-13-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19667-
dc.descriptionArticles raised the problem of creating a culture of speech, the students of economics. Identifies practical ways to implement it. Emphasis on the dominance of the communicative method, which orients students to the manifestation of the need for new meanings, stimulates cognitive activity, promotes the search for unusual and original forms of individual development.en_US
dc.description.abstractАнотація Статтею підноситься проблема формування культури мовлення у студентів економічного профілю. Вказуються шляхи практичної її реалізації. Робиться акцент на домінуванні комунікативного методу, який орієнтує студентів на збудження потреби в нових словах – термінах, а значить в нових знаннях, активізує пізнавальну діяльність, сприяє пошуку незвичних, оригінальних форм її індивідуального розвитку.en_US
dc.subjectмовний компонент фахової освітиen_US
dc.titleВИРОБЛЕННЯ ПОТРЕБИ В ДОТРИМАННІ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ СТУДЕНТАМИ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.