Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19353
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНепомнящая, Татьяна Владимировна-
dc.date.accessioned2013-04-27T04:36:01Z-
dc.date.available2013-04-27T04:36:01Z-
dc.date.issued2012-03-12-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19353-
dc.descriptionThe author's experience of implementing interactive methods and tools in mathematics training in higher educational institutes is shown the article. The authors emphasize the importance of interactive learning ideas. Examples are given.en_US
dc.description.abstractУ статті висвітлюється авторський досвід підвищення рівня мотивації студентів вищих технічних навчальних закладів до вивчення математичних дисциплін шляхом побудови спеціальних комунікативних конструкцій. Демонструються приклади побудови таких спеціальних комунікативних конструкцій при вивченні дисциплін «Теорія ймовірностей» і «Дослідження операцій».en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectкомунікативна конструкціяen_US
dc.subjectпрофесійно орієнтована задачаen_US
dc.titleПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІНen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Вища математика"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Непомняща 2012.стаття.doc248,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.