Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19353
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Непомнящая, Татьяна Владимировна | - |
dc.date.accessioned | 2013-04-27T04:36:01Z | - |
dc.date.available | 2013-04-27T04:36:01Z | - |
dc.date.issued | 2012-03-12 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19353 | - |
dc.description | The author's experience of implementing interactive methods and tools in mathematics training in higher educational institutes is shown the article. The authors emphasize the importance of interactive learning ideas. Examples are given. | en_US |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється авторський досвід підвищення рівня мотивації студентів вищих технічних навчальних закладів до вивчення математичних дисциплін шляхом побудови спеціальних комунікативних конструкцій. Демонструються приклади побудови таких спеціальних комунікативних конструкцій при вивченні дисциплін «Теорія ймовірностей» і «Дослідження операцій». | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | комунікативна конструкція | en_US |
dc.subject | професійно орієнтована задача | en_US |
dc.title | ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Публікації кафедри "Вища математика" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Непомняща 2012.стаття.doc | 248,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.