Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19085
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКостюченко М.П.-
dc.date.accessioned2013-04-22T19:43:08Z-
dc.date.available2013-04-22T19:43:08Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationКостюченко М.П. Трикомпонентна модель систем і технологій професійного навчання / М.П.Костюченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: Зб. наук. праць. – Харків: УІПА, 2003.– Вип.5.– С.101 – 107.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19085-
dc.descriptionПоказано зарождение и развитие систем профессионального обучения. Предложена трёхкомпонентная модель систем и технологий профессионального обучения, которая отображает объективные процессы реформирования профессионального образования. Рассмотрены основные характеристики систем профессионального обучения.en_US
dc.description.abstractПоказано зародження і розвиток систем професійного навчання. Запропонована трикомпонентна модель систем і технологій професійного навчання, яка відображає об'єктивні процеси реформування професійної освіти. Розглянуті основні характеристики систем професійного навчання.en_US
dc.description.abstractThe advent and development of vocational training systems are described. A three-component model for vocational training systems and technologies is proposed, which reflects objective processes of the vocational training reforming. Major characteristics of vocational training systems are considered.-
dc.publisherУІПАen_US
dc.titleТрикомпонентна модель систем і технологій професійного навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові праці викладачів кафедри ОПтаА

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Костюченко М.П.Ст.№17.pdf142,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.