Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19082
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостюченко М.П.-
dc.date.accessioned2013-04-22T19:33:29Z-
dc.date.available2013-04-22T19:33:29Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКостюченко М.П. Модель формування розвиваючих цілей занять професійної підготовки кваліфікованих робітників /М.П.Костюченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: Зб. наук. праць. – Харків: УІПА, 2009.– Вип. 22 –23. – С. 65 –78.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19082-
dc.descriptionРазработана вербальная модель формирования развивающих целей занятий профес-сиональной подготовки. Модель включает уровни усвоения деятельности, когнитивно-мыслительные процессы, действия учащихся и их результаты.en_US
dc.description.abstractРозроблена вербальна модель формування розвиваючих цілей занять професійної під-готовки. Модель включає рівні засвоєння діяльності, когнітивно-розумові процеси, дії учнів і їх результати.en_US
dc.description.abstractThe verbal model of professional education advancement goals mastering has been devel-oped. The model includes levels of activity, cognitive-thinking processes, trainee’s actions and their results.-
dc.publisherУІПАen_US
dc.titleМодель формування розвиваючих цілей занять професійної підготовки кваліфікованих робітниківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри ОПтаА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Костюченко М.П.Ст.№14.pdf709,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.