Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19066
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостюченко М.П.-
dc.date.accessioned2013-04-22T18:08:37Z-
dc.date.available2013-04-22T18:08:37Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКостюченко М.П. Дослідження проблеми квантифікації й оцінювання особистих знань / М.П.Костюченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: Зб. наук. праць. – Харків: УІПА, 2010. – Вип. 26 – 27. – С.77 – 89.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19066-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні та методологічні засади оцінювання якості знань студентів. Показано, що перехід від якості до рівня особистого знання дозволяє експлікувати уведене поняття “цілісність особистого знання ”. Побудована кваліметрична модель і розроблена методика оцінювання якості особистого знання на основі інноваційної концепції квантифікації.en_US
dc.publisherУІПАen_US
dc.titleДослідження проблеми квантифікації й оцінювання особистих знаньen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри ОПтаА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Костюченко М.П. Ст. №7.pdf277,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.