Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19066
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Костюченко М.П. | - |
dc.date.accessioned | 2013-04-22T18:08:37Z | - |
dc.date.available | 2013-04-22T18:08:37Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Костюченко М.П. Дослідження проблеми квантифікації й оцінювання особистих знань / М.П.Костюченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: Зб. наук. праць. – Харків: УІПА, 2010. – Вип. 26 – 27. – С.77 – 89. | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19066 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто теоретичні та методологічні засади оцінювання якості знань студентів. Показано, що перехід від якості до рівня особистого знання дозволяє експлікувати уведене поняття “цілісність особистого знання ”. Побудована кваліметрична модель і розроблена методика оцінювання якості особистого знання на основі інноваційної концепції квантифікації. | en_US |
dc.publisher | УІПА | en_US |
dc.title | Дослідження проблеми квантифікації й оцінювання особистих знань | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці викладачів кафедри ОПтаА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Костюченко М.П. Ст. №7.pdf | 277,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.