Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18485
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Волкова, Елена Ивановна | - |
dc.date.accessioned | 2013-04-14T09:51:19Z | - |
dc.date.available | 2013-04-14T09:51:19Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18485 | - |
dc.description.abstract | В свете Болонского процесса национальная программа развития образования призвана создать такие условия, чтобы перейти от ориентации на усвоение студентами определенной суммы знаний традиционными способами к созданию механизмов для развития природных способностей молодежи, выработке умения самостоятельно принимать оптимальные решения. | en_US |
dc.publisher | Донецк, Донецкий Национальный Университет экономики и торговли им. Туган-Барановского | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 3-ий Всеукраинский научно-методический семинар "Проблеми викладання хімічних дисциплін щодо реалізації принципів Болонського процесу";Тези доповіді, 2007. - С.31-32 | - |
dc.subject | Болонский процесс | en_US |
dc.subject | лекция | en_US |
dc.title | ПРОБЛЕМЫ ВОСПРИЯТИЯ ЛЕКЦИОННОГО МАТЕРИАЛА СТУДЕНТАМИ ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій кафедри загальної хімії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Torg_2007.pdf | 114,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.