Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18485
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолкова, Елена Ивановна-
dc.date.accessioned2013-04-14T09:51:19Z-
dc.date.available2013-04-14T09:51:19Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18485-
dc.description.abstractВ свете Болонского процесса национальная программа развития образования призвана создать такие условия, чтобы перейти от ориентации на усвоение студентами определенной суммы знаний традиционными способами к созданию механизмов для развития природных способностей молодежи, выработке умения самостоятельно принимать оптимальные решения.en_US
dc.publisherДонецк, Донецкий Национальный Университет экономики и торговли им. Туган-Барановскогоen_US
dc.relation.ispartofseries3-ий Всеукраинский научно-методический семинар "Проблеми викладання хімічних дисциплін щодо реалізації принципів Болонського процесу";Тези доповіді, 2007. - С.31-32-
dc.subjectБолонский процессen_US
dc.subjectлекцияen_US
dc.titleПРОБЛЕМЫ ВОСПРИЯТИЯ ЛЕКЦИОННОГО МАТЕРИАЛА СТУДЕНТАМИ ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри загальної хімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Torg_2007.pdf114,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.