Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостенко, В.І.-
dc.contributor.authorОстапенко, М.А.-
dc.contributor.authorВасильєв, Л.О.-
dc.date.accessioned2011-11-02T10:34:06Z-
dc.date.available2011-11-02T10:34:06Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.other378.14-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1776-
dc.description.abstractВ роботі розглядаються результати багаторічних досліджень у 2001-2010 роках з пошуку методично-обгрунтованного, привабливого для студентів модульного принципу організації навчального процесу, що забезпечив стабільний ріст успішності студентів бакалаврату впродовж 2006-2010 років.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.titleМодульний принцип організації навчального процесуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри "Електротехніка"
Інженерна освіта у розвитку сучасного суспільства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Модульний принцип організації навчального процесу.pdf313,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.