Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17618
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ломова, Т.О. | - |
dc.date.accessioned | 2013-03-18T17:37:59Z | - |
dc.date.available | 2013-03-18T17:37:59Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17618 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто основні причини, які впливають на агресивну поведінку старшокласників: недолік морального розвитку (свідомості), що перешкоджає правильному самоаналізу поведінки і прогнозуванню її наслідків; недостатня самостійність мислення і тому велика сугестивність і стереотипність; неоптимальна мотивація досягнення, що впливає на продуктивність навчально-пізнавальної діяльності старшокласника (слабка мотивація досягнення не забезпечує достатнього розгортання розумового процесу, і навпаки, якщо мотивація досягнення занадто сильна, то таке емоційне перезбудження сприяє виходу агресивних виявів); виразність конфлікту між бажанням досягнення (ідеальної мети) та перспективою невдачі (реально отриманої мети). | en_US |
dc.publisher | Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України „Проблеми загальної та педагогічної психології”. – К.: ГНОЗІС, 2010. – Т. 12, част. 6.– С. 140 – 154 | en_US |
dc.subject | причини агресивної поведінки , моральний розвиток особистості | en_US |
dc.subject | агресивна поведінка старшокласників | en_US |
dc.title | Основні причини та психологічні особливості агресивної поведінки учнів старшого шкільного віку | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті кафедри соціології і політології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Основні прич.АП учнів.docx | 52,88 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.