Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1732
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРукас, Т.П.-
dc.date.accessioned2011-10-31T10:34:51Z-
dc.date.available2011-10-31T10:34:51Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.other811.161.2-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1732-
dc.description.abstractСучасний спеціаліст з вищою освітою повинен мати навички самостійної, швидкої орієнтації в інформаційних джерелах, володіти методами ущільнення інформації та прийомами пристосування до змін наукового знання. Формуванню цих навичок сприяє організація лекційних занять із використанням опорним конспектів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.titleОпорні конспекти як засіб організації самостійної роботи студентівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Інженерна освіта у розвитку сучасного суспільства



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.