Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16099
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАрефін, Ю.В.-
dc.contributor.authorЛарин, О. М.-
dc.contributor.authorЛарин, О. O.-
dc.contributor.authorСубочев, О.І-
dc.contributor.authorАрефин, Ю.В.-
dc.contributor.authorЛарин, А. Н.-
dc.contributor.authorЛарин, А. А.-
dc.contributor.authorСубочев, А.И.-
dc.contributor.authorArefin, Yu.V.-
dc.contributor.authorLarin, А.N.-
dc.contributor.authorLarin, А.А.-
dc.contributor.authorSubochev, O.I.-
dc.date.accessioned2012-11-15T06:27:15Z-
dc.date.available2012-11-15T06:27:15Z-
dc.date.issued2011-12-12-
dc.identifier.citationАрефін Ю.В., Ларин О.М., Ларин О.О., Субочев О.І. Експериментально-дорожні дослідження впливу внутрішнього тиску в пневматичних шинах на вибіг автомобіля / Ю.В.Арефін, О.М.Ларин, О.О. Ларин, О.І.Субочев //Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2011. - №2(13). – С. 88-91en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16099-
dc.descriptionThe results of driving tests of pneumatic tires on the effect of their performance characteristics on the car runout test are presented. The comparative analysis of the effect of internal pressure in pneumatic tires on the car runout test is given. The mechanism of formation of obtained dependence is analyzed. The influence of the tire deformation on the formation of the tire rolling resistance in pneumatic tires and on dynamical radius of wheel of the car is defined. The scheme for diagnostics of technical state of pneumatic tires is proposed on the base of the car runout tests results.en_US
dc.description.abstractПредставлено результати дорожніх випробовувань пневматичних шин з дослідження впливу їх експлуатаційних характеристик на вибіг автомобіля. Наведено порівняльний аналіз впливу внутрішнього тиску в пневматичних шинах на вибіг автомобіля. Проаналізовано механізм формування отриманих залежностей.Визначено вплив деформації шини на формування опору коченню в пневматичних шинах, а також на утворення динамічного радіуса колеса легкового автомобіля.Запропоновано схему проведення діагностування технічного стану пневматичних шин за результатами вибігу автомобіля.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectПНЕВМАТИЧНА ШИНАen_US
dc.subjectВИБІГ АВТОМОБІЛЯen_US
dc.subjectДОРОЖНІ ВИПРОБУВАННЯen_US
dc.subjectПНЕВМАТИЧЕСКАЯ ШИНАen_US
dc.subjectВЫБЕГ АВТОМОБИЛЯen_US
dc.subjectДОРОЖНЫЕ ИСПЫТАНИЯen_US
dc.subjectPNEUMATIC TIREen_US
dc.subjectCAR RUNOUT TESTen_US
dc.subjectDRIVING TESTSen_US
dc.titleЕкспериментально-дорожні дослідження впливу внутрішнього тиску в пневматичних шинах на вибіг автомобіляen_US
dc.title.alternativeЭкспериментально-дорожные исследования влияния внутреннего давления в пневматических шинах на выбег автомобиляen_US
dc.title.alternativeExperimental Highway Researches of the Influence of Pneumatic Tire Internal Pressure on the Car Runout Testen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№2 (2011-13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Арефін1 Ю.В., Ларін2 О.М., д.т.н., Ларін3 О.О., к.т.н., Субочев4.pdf758,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.