Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудніков, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorПелих, Альона Володимирівна-
dc.contributor.authorДудников, Александр Николаевич-
dc.contributor.authorПелих, Алена Владимировна-
dc.contributor.authorDudnikov, Aleksandr Nikolayevich-
dc.contributor.authorPelih, Alena Vladimirovna-
dc.date.accessioned2012-11-08T12:47:02Z-
dc.date.available2012-11-08T12:47:02Z-
dc.date.issued2011-10-10-
dc.identifier.citationДудніков О.В. Уточнення розрахунку проміжного такту світлофорного регулювання з жорстким програмним управлінням на міських перехрестях/О.М. Дудніков, А.В. Пелих//Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2011. - №2(13). – С.47-55.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15871-
dc.descriptionThe problem of improvement of formation of intermediate steps of regulation, for the purpose of maintenance of clearing of the area of a crossroads from vehicles which continue to move in the resolved directions of a corresponding phase of regulation is considered. The developed necessary dependences for calculation of time of performance of maneuvers of turn to the right, movements directly, turn on the left, movements on a turn. Taking into account the corresponding scheme of the resolved directions of movement in the previous phase of regulation the maximum time of performance of the corresponding resolved maneuver as duration of an intermediate step is accepteden_US
dc.description.abstractРозглядається задача вдосконалення формування проміжних тактів регулювання, з метою забезпечення звільнення площі перехрестя від транспортних засобів, що продовжують рухатися за дозволеними напрямками відповідної фази регулювання. Розроблені необхідні залежності для розрахунку часу виконання маневрів повороту праворуч, руху прямо, повороту ліворуч, руху на розворот. З урахуванням відповідної схеми дозволених напрямів руху у попередній фазі регулювання приймається максимальний час виконання відповідного дозволеного маневру як тривалість проміжного такту.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectПЕРЕХРЕСТЯ ДОРІГen_US
dc.subjectЗАСІБ ТРАНСПОРТНИЙen_US
dc.subjectТАКТ ПРОМІЖНИЙen_US
dc.subjectТРАЄКТОРІЯ РУХУen_US
dc.subjectХАРАКТЕРИСТИКИ ГЕОМЕТРИЧНІen_US
dc.subjectПРИГОДА ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНАen_US
dc.subjectПЕРЕКРЕСТОК ДОРОГen_US
dc.subjectСРЕДСТВО ТРАНСПОРТНОЕen_US
dc.subjectТАКТ ПРОМЕЖУТОЧНЫЙen_US
dc.subjectТРАЕКТОРИЯ ДВИЖЕНИЯen_US
dc.subjectХАРАКТЕРИСТИКИ ГЕОМЕТРИЧЕСКИЕen_US
dc.subjectПРОИСШЕСТВИЕ ДОРОЖНО-ТРАНСПОРТНОЕen_US
dc.subjectCROSSROADS OF ROADSen_US
dc.subjectMEANS TRANSPORTen_US
dc.subjectTHE STEP INTERMEDIATEen_US
dc.subjectTHE TRAJECTORY OF MOVEMENTen_US
dc.subjectTHE CHARACTERISTIC GEOMETRICALen_US
dc.subjectINCIDENT ROAD AND TRANSPORTen_US
dc.titleУточнення розрахунку проміжного такту світлофорного регулювання з жорстким програмним управлінням на міських перехрестяхen_US
dc.title.alternativeУточнение расчета промежуточного такта светофорного регулирования с жестким программным управлением на городских перекресткахen_US
dc.title.alternativeCalculation Specification of the Intermediate Step of Light Regulation With Rigid Programmed Control At City Crossroadsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Транспортні технології"
№2 (2011-13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дудніков О.М., к.т.н., Пелих А.В..pdf470,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.