Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуниця, Олексій Анатольович-
dc.contributor.authorМарченко, Кирило В’ячесловович-
dc.contributor.authorКуница, Алексей Анатольевич-
dc.contributor.authorМарченко, Кирилл Вячеславович-
dc.contributor.authorKunitsa, Aleksey Anatolyevich-
dc.contributor.authorMarchenko, Kirill Vyacheslavovich-
dc.date.accessioned2012-11-08T09:05:26Z-
dc.date.available2012-11-08T09:05:26Z-
dc.date.issued2011-12-23-
dc.identifier.citationКуниця О.А.Аналіз існуючих методик вибору рухомого складу при автобусних перевезеннях/О.А. Куниця, К.В. Марченко// Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2011. - № 2(13). – С. 21-25.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15846-
dc.descriptionThe existent methods of choice of mobile composition are considered at bus transportations. The followings methods of choice of mobile composition are selected: on the productivity, on the stream of passengers, on the interval of motion and determining the amount of busses on every hour robots of busses en route. Existent methods and their basic failings are in detail analyzed. The main lack of existent methods is that does not exist not alone method which would allow to do the choice of mobile composition for bus transportations with the use of economic indicators.en_US
dc.description.abstractРозглянуто існуючі методики вибору рухомого складу при автобусних перевезеннях. Виділено наступні методики вибору рухомого складу: по продуктивності, по пасажиропотоку, по інтервалу руху та визначенню кількості автобусів на кожну годину роботи автобусів на маршруті. Детально проаналізовано існуючі методики та основні їх недоліки. Головним недоліком існуючих методик є те, що не існує жодної методики, яка б дозволила зробити вибір рухомого складу для автобусних перевезень з використанням економічних показників.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectАВТОБУСНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ: ІНТЕРВАЛ РУХУ НА МАРШРУТІen_US
dc.subjectМАРШРУТ РУХУen_US
dc.subjectПАСАЖИРОПОТІКen_US
dc.subjectЧАС ОБЕРТУ НА МАРШРУТІen_US
dc.subjectПАСАЖИРОМІСТКІСТЬ АВТОБУСАen_US
dc.subjectЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИen_US
dc.subjectАВТОБУСНЫЕ ПЕРЕВОЗКИ: ИНТЕРВАЛ ДВИЖЕНИЯ НА МАРШРУТЕen_US
dc.subjectМАРШРУТ ДВИЖЕНИЯen_US
dc.subjectПАССАЖИРОПОТОКen_US
dc.subjectВРЕМЯ ОБОРОТА НА МАРШРУТЕen_US
dc.subjectПАССАЖИРОВМЕСТИМОСТЬ АВТОБУСАen_US
dc.subjectЭКОНОМИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИen_US
dc.subjectBUS TRANSPORTATIONS: INTERVAL OF MOTION EN ROUTEen_US
dc.subjectROUTE OF MOTIONen_US
dc.subjectTHE STREAM OF PASSENGERSen_US
dc.subjectTIME OF TURN EN ROUTEen_US
dc.subjectPASSENGER CAPACITY OF BUSen_US
dc.subjectECONOMIC INDICATORSen_US
dc.titleАналіз існуючих методик вибору рухомого складу при автобусних перевезенняхen_US
dc.title.alternativeАнализ существующих методик выбора подвижного состава при автобусных перевозкахen_US
dc.title.alternativeAnalysis of Existent Methods of Choice of Mobile Composition at Bus Transportationsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Транспортні технології"
№2 (2011-13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куниця О.А., к.т.н., Марченко К.В..pdf430,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.