Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15745
Назва: Сучасна парадигма маркетингу як відображення соціальних перетворень ринкової економіки
Інші назви: Modern paradigm of marketing as reflection of social transformations of market economy
Автори: Кратт, Олег Адольфович
Слоква, Марина Григорівна
Kratt, Oleg
Slokva, Maryna
Ключові слова: соціально орієнтована ринкова економіка, концепції маркетингу, соціально-етичний маркетинг
socially guided market economy, conceptions marketing, social-ethical marketing
Дата публікації: 2004
Видавництво: Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля
Бібліографічний опис: Кратт О.А. Сучасна парадигма маркетингу як відображення соціальних перетворень ринкової економіки / О.А. Кратт, М.Г. Слоква // Маркетинг : теорія і практика : зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля – Луганськ : Вид-во СНУ ім. В.Даля, 2004. – С.120-128.
Короткий огляд (реферат): Проголошення курсу на побудову соціально орієнтованої ринкової економіки в Україні обумовлює актуальність розгляду питань, що стосуються особливостей його реалізації. Найбільш адекватною до настанов обраного курсу виступає така маркетингова парадигма як соціально-етичний маркетинг. Унікальність розвитку вітчизняної економіки обумовлює специфічність впровадження маркетингових принципів у господарську діяльність. Тому розгляд принципових основ соціально-етичного маркетингу необхідно з метою виявлення ступеня відповідності прийнятих в теорії умов настановам вітчизняної господарської практики.
Опис: The declaration of a rate on construction of socially guided market economy in Ukraine causes a urgency of consideration of questions concerning features of his realization. By most adequate to installations of the elected rate such acts marketing paradigm as social-ethical marketing. The uniqueness of development of domestic economy predetermines specificity of introduction of marketing principles in economic activity. Therefore consideration of basic bases social-ethical of marketing is necessary with the purpose of revealing a degree of conformity of the conditions, accepted in the theory, for installations of domestic economic practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15745
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кратт,Слоква1.pdf109,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кратт,Слоква1.pdf109,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.