Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15455
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХудолєй, Олег Генадьевич-
dc.date.accessioned2012-10-15T10:16:26Z-
dc.date.available2012-10-15T10:16:26Z-
dc.date.issued2012-10-11-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/15455-
dc.description.abstractDistinguishing market classic marketing scheme adapted for Ukrainian coal market is given in the article. Market positions defining as for extracted coal recommendations are given.en_US
dc.description.sponsorshipНаведено класичний маркетинговий підхід до розробки критеріїв і принципів сегментування ринку вугільної продукціїі. Позначено принципи сегментування ринку вугілля і запропоновано найбільш достовірні показники, за якими доцільно здійснювати позиціонування вугільної продукції з метою створення конкурентної переваги.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectуправления производствомen_US
dc.subjectproduction Managementen_US
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВУГІЛЬНІЙ ПРОМИСЛОВОСТІen_US
Розташовується у зібраннях:Худолей О.Г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Худолей-конференция 2012 ред.pdf167,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.