Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлушак, В.В.-
dc.contributor.authorНовiков, О.М.-
dc.date.accessioned2012-04-30T15:01:22Z-
dc.date.available2012-04-30T15:01:22Z-
dc.date.issued2011-05-19-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12764-
dc.description.abstractданій роботі пропонується розглянути підхід до побудови системи захисту інформації з використанням теорії ігор. Природньо, моделювати інформаційне протистояння як статичну гру двох осіб: зловмисника та захисника. Нагородою зловмисника є збиток завданий жертві, в той час як метою захисника є мінімізація ризику та забезпечення стабільної роботи системи. З математичної точки зору, конфліктна ситуація між зловмисником та захисником описується з використанням максиміну. Розв’язавши описану задачу, ми отримаємо оптимальний набір механізмів захисту, що забезпечать необхідний рівень захищеності, при обраній моделі зловмисника та встановлених обмеженнях на реалізацію системи захисту.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesТом Первый;Информационные управляющие системы и технологии-
dc.titleПобудова системи захисту інформації при заданому рівні захищеності за використанням теорії ігорen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Конференція ІУС та КМ - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Глушак В.В. Новиков О.М..pdf963,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.