Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12704
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНикуленко, Е.Д.-
dc.date.accessioned2012-04-30T14:20:37Z-
dc.date.available2012-04-30T14:20:37Z-
dc.date.issued2010-05-19-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12704-
dc.description.abstractВ статье рассматривается вопрос оценки бренда университета с помощью различных экономических методов, пригодных для расчета стоимости некоммерческих организаций.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesТом Первый;Комп’ютерний моніторинг-
dc.titleОценка стоимости бренда ДонНТУen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Конференція ІУС та КМ - 2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Никуленко Е.Д. Оценка стоимости бренда ДонНТУ.pdf504,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.