Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12700
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШептуля, А.В.-
dc.contributor.authorСекирин, А.И.-
dc.date.accessioned2012-04-30T14:15:54Z-
dc.date.available2012-04-30T14:15:54Z-
dc.date.issued2010-05-19-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12700-
dc.description.abstractВ статье рассматривается вопрос формирования и регулирования ценовой политики предприятия с целью максимизации прибыли путем установления максимально возможных цен при максимальных продажах.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesТом Первый;Інформаційні управляючі системи та технології-
dc.titleСистема поддержки принятия решения формирования и регулирования ценовой политики предприятияen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Конференція ІУС та КМ - 2010



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.