Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмирнов, В.А.-
dc.contributor.authorФонотов, А.М.-
dc.date.accessioned2012-04-30T13:51:48Z-
dc.date.available2012-04-30T13:51:48Z-
dc.date.issued2011-04-12-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12664-
dc.description.abstractАдаптивные обучающие системы являются одним из актуальных направлений исследований и разработок в современном электронном обучении. В основе адаптивных механизмов таких систем лежит модель ученика. В статье рассматривается вопрос интеграции моделей знаний ученика из разных курсов.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesТом Третий;-
dc.titleОрганизация процесса индивидуализированного обучения на базе адаптивной системы дистанционного обучения.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Конференція ІУС та КМ - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Смирнов В.А. Фонотов А.М..pdf235,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.