Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12416
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалтіна, Олена Булатівна-
dc.date.accessioned2012-04-26T06:07:59Z-
dc.date.available2012-04-26T06:07:59Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12416-
dc.description.abstractОдними з найважливіших задач педагогіки завжди були задачі гуманізації та оптимізації педагогічного спілкування. Виховання та розвиток толерантності в педагогічному спілкуванні є необхідним засобом гуманізації та оптимізації освіти. Стаття присвячена теоретичному обгрунтуванню та експериментальній перевірці особливостей прояву толерантності в педагогічному спілкуванні.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherХарківський національний університет імені В.Н.Каразінаen_US
dc.subjectтолерантність, педагогічне спілкування, викладання іноземної мови, розвиток етичності, розвиток толерантності, виховання особистості у вищій школіen_US
dc.subjectpositive psychology in education, communication, teaching foreign languages, development of ethics and tolerance, tolerance in teaching and learning, teaching toleranceen_US
dc.subjectтолерантность, педагогическое общение, преподавание иностранного языка, развитие этичности, развитие толерантности, воспитание личности в высшей школеen_US
dc.titleОсобливості прояву толерантності в педагогічному спілкуванніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри міжнародних освітніх та ділових комунікацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.