Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12009
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Приходченко, Е.И. | - |
dc.date.accessioned | 2012-04-21T10:49:47Z | - |
dc.date.available | 2012-04-21T10:49:47Z | - |
dc.date.issued | 2012-04-21 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12009 | - |
dc.description.abstract | Гра як метод навчання використовується з давніх-давен. Учені і практики сходяться на думці про те, що гра є ведучим видом діяльності дитини, що саме в ній можливо знайти резерви, які дозволяють ненасильницьки здійснити адекватний розвиток мислення дитини. | en_US |
dc.subject | гра | en_US |
dc.subject | ФОРМУЮЧОМУ ТВОРЧОМУ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ | en_US |
dc.title | ГРА ЯК МЕТОД АКТИВНОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУЮЧОМУ ТВОРЧОМУ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті кафедри соціології і політології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гра як метод активного навчання.doc | 275,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.