Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12009
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриходченко, Е.И.-
dc.date.accessioned2012-04-21T10:49:47Z-
dc.date.available2012-04-21T10:49:47Z-
dc.date.issued2012-04-21-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12009-
dc.description.abstractГра як метод навчання використовується з давніх-давен. Учені і практики сходяться на думці про те, що гра є ведучим видом діяльності дитини, що саме в ній можливо знайти резерви, які дозволяють ненасильницьки здійснити адекватний розвиток мислення дитини.en_US
dc.subjectграen_US
dc.subjectФОРМУЮЧОМУ ТВОРЧОМУ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОМУ СЕРЕДОВИЩІen_US
dc.titleГРА ЯК МЕТОД АКТИВНОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУЮЧОМУ ТВОРЧОМУ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОМУ СЕРЕДОВИЩІen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гра як метод активного навчання.doc275,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.