Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11929
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолуянов, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorСавенко, Анастасія Юріївна-
dc.date.accessioned2012-04-20T10:50:29Z-
dc.date.available2012-04-20T10:50:29Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПолуянов В.П. Комплексна характеристика методів ціноутворення на житлово-комунальні послуги / В.П.Полуянов, А.Ю. Савенко // Схід. Аналітично - інформаційний журнал. – 2009. - № 9(100). – С. 40 – 47.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11929-
dc.description.abstractУ статті розглянуті тактичні засоби і прийоми просування послуг банку на ринок залежно від етапу життєвого циклу банківської послуги. Побудовано матрицю доцільності використання інструментів маркетингу на кожному з єтапів життєвого циклу банківських послуг. Визначено маркетинговий інструментарій підвищення ефективності роботи банківської установи в сучасних умовах.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherСхід. Аналітично - інформаційний журналen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;№9 (100)-
dc.subjectБанківські послугиen_US
dc.subjectРекламна кампаніяen_US
dc.subjectПросування банківської послугиen_US
dc.subjectСтимулювання збутуen_US
dc.subjectОсобистий продажen_US
dc.subjectзасоби прямої комунікаціїen_US
dc.titleКомплексна характеристика методів ціноутворення на житлово-комунальні послугиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Економіка і фінанси"



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.