Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11760
Назва: ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАДАЧІ ЯК ГОЛОВНИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУ- ТНЬОГО ФАХІВЦЯ В ОСВІТНЬО-ВИХОВНОМУ ПРОСТОРІ ВТНЗ
Автори: Непомнящая, Татьяна Владимировна
Ключові слова: комунікативна компетентність
спеціальна комунікативна конструкція
професійно орієнтована задача
communicative competence
special communicative construction
professionally oriented task
Дата публікації: 2011
Видавництво: ДонНУ
Бібліографічний опис: Непомняща Т.В. Професійно-орієнтовані задачі як головний чинник формування комунікативної компетентності майбутнього фахівця в освітньо-виховному просторі ВТНЗ / Т.В. Непомняща // Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. – 2011. – №35. – С. 44-48.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовується необхідність використання професійно-орієнтованих задач для побудови спеціальних комунікативних конструкцій з метою набуття майбутнім фахівцем комунікативної компетентності. Демонструються приклади побудови таких спеціальних комунікативних конструкцій при вивченні дисципліни “Дослідження операцій”.
Опис: The necessity to use professionally-aimed assignments to make special communicative constructions is grounded in the article. The examples of making such special communicative constructions while teaching «Analysis of operations» are demonstrated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11760
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Вища математика"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
44-48 35_2011.pdf194,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.