Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11550
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШафоростова, Марина Николаевна-
dc.contributor.authorВасилюкова, И.А.-
dc.date.accessioned2012-04-12T20:25:58Z-
dc.date.available2012-04-12T20:25:58Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationШафоростова М.Н., Василюкова І.О. Екологічний маркетинг на прикладі корпорації AMWAY // Зб. першої регіональної конференції «Комплексне використання надр» (24 листопада 2008). – Донецьк: ДонНТУ. – С. 94-97.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11550-
dc.description.abstractВысокий уровень загрязнения окружающей среды и нарастание экодеструктивных процессов в настоящее время являются актуальными проблемами. Они заставляют задуматься о необходимости экологизации социально-экономического развития. Экологический фактор – один из решающих условий повышения конкурентоспособности товаров и свидетельство заботы производителя о своей репутации в обществе. В середине двадцатого века появилось понятие «экологический маркетинг», а фактор экологической чистоты продукта стал определять цену на него.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецкen_US
dc.subjectэкологический маркетингen_US
dc.titleЭкологический маркетинг на примере корпорации Amwayen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри природоохоронної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11c.pdf23,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.