Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11499
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рассоха, М.О. | - |
dc.contributor.author | Болюх, В.Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2012-04-12T16:56:10Z | - |
dc.date.available | 2012-04-12T16:56:10Z | - |
dc.date.issued | 2012-04-12 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11499 | - |
dc.description | Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", м. Харків, Україна | en_US |
dc.description.abstract | Досліджено розташування якоря в індукційно-динамічному двигуні коаксіальної і дискової форми. Показано, що для забезпечення максимальної електродинамічної сили необхідно забезпечити узгодження максимальних значень просторових і часових параметрів. Для досягнення максимального значення струму в якорі необхідно мати максимальну величину взаємної індуктивності між індуктором і якорем, але при цьому в коаксіальному двигуні величина градієнту взаємної індуктивності має нульове значення. В коаксіальному індукційно-динамічному двигуні якір рекомендується встановлювати якір відносно індуктора на аксіальній відстані, що знаходиться в інтервалі між максимумами функцій M12(z) та dM12/dz(z), а в дисковому – при мінімальному зазорі між індуктором і якорем. | en_US |
dc.title | РОЗТАШУВАННЯ ЯКОРЯ В ІНДУКЦІЙНО-ДИНАМІЧНОМУ ДВИГУНІ КОАКСІАЛЬНОЇ І ДИСКОВОЇ ФОРМИ | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник кафедри "Електротехніка" 2008 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рассоха-2.doc | 326 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.