Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11499
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРассоха, М.О.-
dc.contributor.authorБолюх, В.Ф.-
dc.date.accessioned2012-04-12T16:56:10Z-
dc.date.available2012-04-12T16:56:10Z-
dc.date.issued2012-04-12-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11499-
dc.descriptionНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", м. Харків, Українаen_US
dc.description.abstractДосліджено розташування якоря в індукційно-динамічному двигуні коаксіальної і дискової форми. Показано, що для забезпечення максимальної електродинамічної сили необхідно забезпечити узгодження максимальних значень просторових і часових параметрів. Для досягнення максимального значення струму в якорі необхідно мати максимальну величину взаємної індуктивності між індуктором і якорем, але при цьому в коаксіальному двигуні величина градієнту взаємної індуктивності має нульове значення. В коаксіальному індукційно-динамічному двигуні якір рекомендується встановлювати якір відносно індуктора на аксіальній відстані, що знаходиться в інтервалі між максимумами функцій M12(z) та dM12/dz(z), а в дисковому – при мінімальному зазорі між індуктором і якорем.en_US
dc.titleРОЗТАШУВАННЯ ЯКОРЯ В ІНДУКЦІЙНО-ДИНАМІЧНОМУ ДВИГУНІ КОАКСІАЛЬНОЇ І ДИСКОВОЇ ФОРМИen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник кафедри "Електротехніка" 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рассоха-2.doc326 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.