Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11437
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧальцев, Михаил Николаевич-
dc.contributor.authorВойцеховский, Сергей Валерьевич-
dc.contributor.authorЧальцев, Михайло Миколайович-
dc.contributor.authorВойцеховський, Сергій Валерійович-
dc.contributor.authorChaltsev, Michail-
dc.contributor.authorVoytsekhovsky, S.-
dc.date.accessioned2012-04-12T12:16:09Z-
dc.date.available2012-04-12T12:16:09Z-
dc.date.issued2006-05-30-
dc.identifier.citationЧальцев М.Н. Расчет удельных потерь давления при пневматическом транспортировании мелкодисперсных материалов / М.Н. Чальцев, С.В. Войцеховский // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2006. - № 1(2). – С. 54-58.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11437-
dc.descriptionThe technique of specific pressure drop method is developed during pneumatic conveying of bulk solids in a wide range of various materials change and standard sizes of the transport pipeline, consisting in the loss factor definition on a firm phase friction. As a result of the experimental data mathematical processing on specific pressure drop in the transport pipeline an analytical dependence for λs was received. Thus the maximal miscalculation disregarding a dune phase does not exceed 20 % that can be considered acceptable for the solution of engineering problems.en_US
dc.description.abstractРазработана методика расчета удельных потерь давления при пневматическом транспортировании мелкодисперсных материалов в широком диапазоне изменения видов материалов и типоразмеров транспортного трубопровода, заключающаяся в определении коэффициента потерь на трение твердой фазы. В результате математической обработки экспериментальных данных по удельным потерям давления в транспортном трубопроводе была получена аналитическая зависимость для λs . Максимальная погрешность расчета при этом без учета фазы дюнообразования не превышает 20 %, что может считаться приемлемым для решения инженерных задач.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectПНЕВМОТРАНСПОРТen_US
dc.subjectПОТЕРИ ДАВЛЕНИЯen_US
dc.subjectСЫПУЧИЙ МАТЕРИАЛen_US
dc.subjectКОЭФФИЦИЕНТ ТРЕНИЯen_US
dc.subjectМАССОВАЯ КОНЦЕНТРАЦИЯen_US
dc.subjectТРАНСПОРТНЫЙ ТРУБОПРОВОДen_US
dc.subjectПНЕВМОТРАНСПОРТen_US
dc.subjectВТРАТИ ТИСКУen_US
dc.subjectСИПУЧІЙ МАТЕРІАЛen_US
dc.subjectКОЕФІЦІЄНТ ТЕРТЯen_US
dc.subjectМАСОВА КОНЦЕНТРАЦІЯen_US
dc.subjectТРАНСПОРТНИЙ ТРУБОПРОВІДen_US
dc.subjectPNEUMATIC CONVEYINGen_US
dc.subjectPRESSURE DROPen_US
dc.subjectBULK SOLIDSen_US
dc.subjectFRICTION FACTORen_US
dc.subjectTRANSPORT PIPELINEen_US
dc.titleРасчет удельных потерь давления при пневматическом транспортировании мелкодисперсных материаловen_US
dc.title.alternativeРозрахунок питомих втрат тиску при пневматичному транспортуванні дрібнофракційних матеріалівen_US
dc.title.alternativeCalculation of Specific Pressure Drop During Pneumatic Conveying of Bulk Solidsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Опір матеріалів і будівельна механіка"
№1 (2006-2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чальцев.pdf352,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.