Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11290
Назва: Управління ковзанням колеса як альтернативна стратегія керування антиблокувальною системою гальм автомобіля
Інші назви: Управление скольжением колеса как альтернативная стратегия управления антиблокировочной системой тормозов автомобиля
Wheel Slip Control as an Alternative Strategy of Antilock Braking System Control
Автори: Сирота, В.І.
Рачковський, Л.В.
Сирота, В.И.
Рачковский, Л.В.
Syrota, V.I.
Rachkovskyi, L.V.
Ключові слова: АНТИБЛОКУВАЛЬНА СИСТЕМА
ГАЛЬМІВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
УПРАВЛІННЯ КОВЗАННЯМ
АНТИБЛОКИРОВОЧНАЯ СИСТЕМА
ТОРМОЗНЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ
УПРАВЛЕНИЕ СКОЛЬЖЕНИЕМ
ANTI-LOCK BRAKING SYSTEM
BRAKING PERFORMANCE
WHEEL SLIP CONTROL
Дата публікації: 2-вер-2011
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Сирота В.І. Управління ковзанням колеса як альтернативна стратегія керування антиблокувальною системою гальм автомобіля / В.І. Сирота, Л.В. Рачковський // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2011. - № 1(12). – С. 67-70.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто можливість поліпшення робочих характеристик антиблокувальних систем автомобільних гальм за допомогою використання управління ковзанням колеса.
Опис: The capacity of improving the operating performance of antilock braking systems via wheel slip control is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11290
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:№1 (2011-12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сирота.pdf492,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.