Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11240
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, О.П.-
dc.contributor.authorСакно, О.П.-
dc.contributor.authorЗахаров, С.В.-
dc.contributor.authorКравченко, А.П.-
dc.contributor.authorСакно, О.П.-
dc.contributor.authorЗахаров, С.В.-
dc.contributor.authorKravchenko, A.P.-
dc.contributor.authorSakno, O.P.-
dc.contributor.authorZakharov, S.V.-
dc.date.accessioned2012-04-11T06:43:49Z-
dc.date.available2012-04-11T06:43:49Z-
dc.date.issued2011-09-02-
dc.identifier.citationКравченко О.П. Аналіз системи управління технічним станом рухомого складу на підставі інформації зносу протектора шин / О.П. Кравченко, О.П. Сакно, С.В. Захаров // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2011. - № 1(12). – С. 52-58.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11240-
dc.descriptionThe basic factors influencing the intensity of tread design wear of rolling stock are analysed. The control model of the technical state of chassis and suspension is offered on the basis of track wear information. Actions that are necessary to improve and develop the calculating technique concerning the correction of normative tire life are considered. The introduction of the offered techniques allowed to define norms at early stage of tire operation and then to correct them as the amount of faulty tires increases. The dependence between the remaining height of tread designs of various models on the mileage is defined on the basis of experimental data. The saving rate aimed at reducing tire operating costs is obtained.en_US
dc.description.abstractПроаналізовано основні фактори, які впливають на інтенсивність зносу рисунка протектора рухомого складу. Запропоновано модель контролю за технічним станом ходової частини та підвіски автомобіля на підставі інформації зносу протектора шин. Розглянуто заходи необхідності для подальшого вдосконалення і розвитку розрахункової методики з корегування нормативного ресурсу шин. Впровадження пропонованих методик дозволило на ранній стадії експлуатації шин визначати норми, а потім коректувати їх у міру збільшення долі шин, що відмовили. На основі експериментальних даних визначено залежність між залишковою висотою рисунка протектора шин різних моделей від пробігу. Отримано економічний ефект, який пов'язаний із зниженням витрат на експлуатацію шин.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectАВТОМОБІЛЬНІ ШИНИen_US
dc.subjectЗНОС ПРОТЕКТОРАen_US
dc.subjectТЕХНІЧНИЙ СТАН РУХОМОГО СКЛАДУen_US
dc.subjectЕКОНОМІЯ ВИТРАТ НА ШИНИen_US
dc.subjectАВТОМОБИЛЬНЫЕ ШИНЫen_US
dc.subjectИЗНОС ПРОТЕКТОРАen_US
dc.subjectТЕХНИЧЕСКОЕ СОСТОЯНИЕПОДВИЖНОГО СОСТАВАen_US
dc.subjectЭКОНОМИЯ РАСХОДОВ НА ШИНЫen_US
dc.subjectMOTOR-CAR TIRESen_US
dc.subjectTREAD WEARen_US
dc.subjectTECHNICAL STATE OF ROLLING STOCKen_US
dc.subjectRETRENCHMENT OF TIRE COSTSen_US
dc.titleАналіз системи управління технічним станом рухомого складу на підставі інформації зносу протектора шинen_US
dc.title.alternativeАнализ системы управления техническим состоянием подвижного состава на основании информации износа протектора шинen_US
dc.title.alternativeAnalysis of Control System of Rolling Stock Technical State on the Basis of the Information About Tread Wearen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№1 (2011-12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравченко.pdf372,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.