Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10532
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуниця, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorСамісько, Дмитро Миколайович-
dc.contributor.authorКуница, Анатолий Васильевич-
dc.contributor.authorСамисько, Дмитрий Николаевич-
dc.contributor.authorKunitsa, A.V.-
dc.contributor.authorSamisko, D.N.-
dc.date.accessioned2012-04-03T12:21:39Z-
dc.date.available2012-04-03T12:21:39Z-
dc.date.issued2011-01-17-
dc.identifier.citationКуниця А.В. Алгоритм моделювання процесу перевезень з урахуванням його багатофакторного дослідження / А.В. Куниця, Д.М. Самісько // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 2.(11) – С. 64-70.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10532-
dc.descriptionThe algorithm of transportation process modeling is developed to define the most possible productivity of rock handlers subject to the systemic factorial relation between off-highway truck capacity, loading and unloading time, rate of motion on the separate route sites. The given algorithm is the first step toward the development of computer program that models cargo carrying by dump trucks considering systemic interaction of such factors as off-highway truck capacity, loading and unloading time, rate of motion on the separate route sites.en_US
dc.description.abstractРозроблено алгоритм моделювання процесу перевезень з метою визначення максимально можливої продуктивності роботи кар’єрних автомобілів-самоскидів з урахуванням системного факторного зв’язку між вантажопідйомністю автомобіля-самоскида, часом його простою під навантаженням, часом простою під розвантаженням та швидкістю руху окремими ділянками маршруту. Даний алгоритм є першим кроком на шляху розробки комп'ютерної програми, що моделює процес перевезення вантажів автомобілями-самоскидами з урахуванням системної взаємодії таких факторів, як вантажопідйомність автомобіля-самоскида, час його простою під навантаженням, час простою під розвантаженням та швидкістю руху окремими ділянками маршруту.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectПРОДУКТИВНІСТЬ РОБОТИ АВТОМОБІЛІВ-САМОСКИДІВen_US
dc.subjectПРОДУКТИВНІСТЬ ПРОЦЕСУ ПЕРЕВЕЗЕННЯen_US
dc.subjectПРОИЗВОДИТЕЛЬНОСТЬ РАБОТЫ АВТОМОБИЛЕЙ-САМОСВАЛОВen_US
dc.subjectПРОИЗВОДИТЕЛЬНОСТЬ ПРОЦЕССА ПЕРЕВОЗКИen_US
dc.subjectDUMP TRUCK PRODUCTIVITYen_US
dc.subjectPRODUCTIVITY OF TRANSPORTATION PROCESSen_US
dc.titleАлгоритм моделювання процесу перевезень з урахуванням його багатофакторного дослідженняen_US
dc.title.alternativeАлгоритм моделирования процесса перевозок с учетом его многофакторного исследованияen_US
dc.title.alternativeThe Algorithm of Transportation Process Modeling subject to Multiple-Factor Researchen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Транспортні технології"
№2 (2010-11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куниця А.В..pdf873,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.