Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельникова, Елена Павловна-
dc.contributor.authorБыков, Валерий Васильевич-
dc.contributor.authorМельникова, Олена Павлівна-
dc.contributor.authorБиков, Валерій Васильович-
dc.contributor.authorMelnikova, E.P.-
dc.contributor.authorBykov, V.V.-
dc.date.accessioned2012-04-03T06:00:47Z-
dc.date.available2012-04-03T06:00:47Z-
dc.date.issued2011-01-17-
dc.identifier.citationМельникова Е.П. Математическая модель объекта адаптивного управления / Е.П. Мельникова, В.В. Быков // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 2.(11) – С. 10-15.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10501-
dc.descriptionThe mathematical model of dependence of adaptive control object on the main technological factors of cutting process at double-bitted machining of brake disks of vehicles with M1 category is considered. The system of adaptive control of brake disk sizes machined on the small-sized lathe straight on vehicle is analyzed. The statistical methods of experiment planning are used for mathematical definition of object of adaptive control.en_US
dc.description.abstractРассматривается процесс создания математической модели зависимости объекта адаптивного управления от основных технологических факторов процесса резания при двухрезцовой обработке тормозных дисков транспортных средств категории . Проанализирована возможность создания системы адаптивного управления размерами тормозных дисков, обрабатываемых на малогабаритном токарном станке непосредственно на транспортном средстве. Для математического описания объекта адаптивного управления используются статистические методы планирования эксперимента.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectТРАНСПОРТНОЕ СРЕДСТВОen_US
dc.subjectТОРМОЗНЫЕ ДИСКИen_US
dc.subjectАДАПТИВНОЕ УПРАВЛЕНИЕ РАЗМЕРАМИen_US
dc.subjectРАЦИОНАЛЬНЫЕ РЕЖИМЫ РЕЗАНИЯen_US
dc.subjectДВУХРЕЗЦОВАЯ ЛАБОРАТОРНАЯ УСТАНОВКАen_US
dc.subjectТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБen_US
dc.subjectГАЛЬМІВНІ ДИСКИen_US
dc.subjectАДАПТИВНЕ УПРАВЛІННЯ РОЗМІРАМИen_US
dc.subjectРАЦІОНАЛЬНІ РЕЖИМИ РІЗАННЯen_US
dc.subjectДВОРІЗЦЕВА ЛАБОРАТОРНА УСТАНОВКАen_US
dc.subjectVEHICLEen_US
dc.subjectBRAKE DISKSen_US
dc.subjectADAPTIVE CONTROL OF SIZESen_US
dc.subjectRATIONAL MODES OF CUTTINGen_US
dc.subjectDOUBLE-BITTED LABORATORY SETUPen_US
dc.titleМатематическая модель объекта адаптивного управленияen_US
dc.title.alternativeМатематична модель об’єкта адаптивного управлінняen_US
dc.title.alternativeThe Mathematical Model of Object of Adaptive Controlen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
Публікації кафедри "Менеджмент організацій"
№2 (2010-11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельникова.pdf362,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.