Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарановський, Д.М.-
dc.contributor.authorМямлін, С.В.-
dc.contributor.authorБарановский, Д.Н.-
dc.contributor.authorМямлин, С.В.-
dc.contributor.authorBaranovsky, D.N.-
dc.contributor.authorMyamlin, S.V.-
dc.date.accessioned2012-04-03T04:58:17Z-
dc.date.available2012-04-03T04:58:17Z-
dc.date.issued2011-01-17-
dc.identifier.citationБарановський Д.М. Довговічність та техніко-експлуатаційні параметри дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць при модифікуванні трибосистем / Д.М. Барановський, С.В. Мямлін // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 2.(11) – С. 5-9.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10495-
dc.descriptionThe longevity of diesels of special self-propelled rolling stock depends on wear resistance of responsible tribosystems of piston-cylinder group and crank mechanism. One of the most promising technique of wear resistance improving is surface laser modification which allows to use carbon dioxide and natural graphite with niobium as modifiers. The operational investigation findings of diesels with tribosystems modified by carbon dioxide or natural graphite with niobium have shown that this technological method of longevity improvement is rational as diesel lifetime raises almost by 40% and qualitative operating data are improved by 8-16%.en_US
dc.description.abstractДовговічність дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць напряму залежить від зносостійкості відповідальних трибосистем циліндро-поршневої групи та кривошипно-шатунного механізму. Одним з перспективних технологічних методів підвищення зносостійкості є лазерне модифікування поверхонь із можливим застосуванням у ролі модифікатора вуглекислого газу та природного графіту з ніобієм. Результати експлуатаційних досліджень дизелів з трибосистемами, що модифіковані вуглекислим газом чи природним графітом з ніобієм, показали доцільність використання такого технологічного методу підвищення довговічності, оскільки ресурс дизелів підвищується майже на 40 %, а якісні техніко-експлуатаційні параметри поліпшуються на 8-16 %.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectДИЗЕЛІ СПЕЦІАЛЬНОГО САМОХІДНОГО СКЛАДУ ЗАЛІЗНИЦЬ: ДОВГОВІЧНІСТЬen_US
dc.subjectМОДИФІКУВАННЯ ТРИБОСИСТЕМen_US
dc.subjectТЕХНІКО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ ПАРАМЕТРИen_US
dc.subjectДИЗЕЛИ СПЕЦИАЛЬНОГО САМОХОДНОГО ПОДВИЖНОГО СОСТАВА ЖЕЛЕЗНЫХ ДОРОГ: ДОЛГОВЕЧНОСТЬen_US
dc.subjectМОДИФИКАЦИЯ ТРИБОСИСТЕМen_US
dc.subjectТЕХНИКО-ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПАРАМЕТРЫen_US
dc.subjectDIESELS OF SPECIAL SELF-PROPELLED ROLLING STOCK: LONGEVITYen_US
dc.subjectMODIFICATION OF TRIBOSYSTEMSen_US
dc.subjectOPERATING DATAen_US
dc.titleДовговічність та техніко-експлуатаційні параметри дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць при модифікуванні трибосистемen_US
dc.title.alternativeДолговечность и технико-эксплуатационные параметры дизелей специального самоходного подвижного состава железных дорог при модификации трибосистемen_US
dc.title.alternativeLongevity and Operating Data of Diesels of Special Self-Propelled Rolling Stock at Tribosystem Modificationen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№2 (2010-11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Барановский.pdf869,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.