Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучер, Анатолій Тимофійович-
dc.contributor.authorKucher, Anatoliy Timofeevich-
dc.date.accessioned2012-04-02T13:52:37Z-
dc.date.available2012-04-02T13:52:37Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКучер А.Т., Кучер В.А. Розробка комплексу маркетингу металургійного підприємства. –Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. –2010. – Том 4. – №4. – С.189-192.en_US
dc.identifier.otherУДК 529.03-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10486-
dc.description.abstractОписано поняття комплексу маркетингу і розглянуто політику стратегічного планування розвитку металургійного підприємства. Визначено місце та роль маркетингових дій, спрямованих на розвиток у довгостроковій перспективі. Розроблено новий підхід до визначення цінової і збутової політики.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.en_US
dc.subjectстратегія, комплекс маркетингу, цінова й товарна політика, тактика, металургійне підприємство, економічний ефект, стан підприємства, ринкове положенняen_US
dc.subjectstrategy, marketing complex, price and commodity policy, tactic, metallurgical enterprise, economic effect, state of enterprise, market positionen_US
dc.titleРОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ МЕТАЛУРГІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.title.alternativeDEVELOPMENT COMPLEX OF MARKETING ON THE METALLURGICAL ENTERPRISEen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cтруктура категорий архива.doc40,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.